Inspiratie: Lookbook


Ik vind inspiratie zoeken echt heel leuk om te doen. Vooral omdat ik nu ziek op de bank lig en zelf niet de kracht heb om foto's te maken, is dit ideaal! Dus nu, wat fijne inspiratie van Lookbook. 

Het meisje hierboven is de eerste foto's. Het is best basic, maar ik vind het erg leuk. Dit is eigenlijk wat ik dagelijks draag (natuurlijk wel naar de Nederlandse temperaturen, maar het idee is er). Ik draag dagelijks ook een rokje een shirtje en sieraden, elke dag weer een andere combinatie. Vond deze combinatie ook erg leuk.

-


Weer zo'n soort combinatie maar ik vond dit shirtje zo ontzettend leuk. Leuk kleurtje en lange mouwen dus in Nederland ook fijn in de winter! Ik zou zelf alleen niet de combinatie hebben gemaakt met de laarzen, maar dat is natuurlijk persoonlijk. 

-


Ouffit is perfect, alleen had ik geen leren of nep leren rokje gedragen maar een gewone stoffen. Verder, leuke combinatie, mooie tas, echt een mooie tas!

-


Highwaisted broek met een heel simpel zwart/wit truitje. Een hoedje om het af te maken. Ik vind het leuk! Ik houd wel van simpel en ik persoonlijk vind hoge broeken fijner zitten dan lager, bij mij staat het ook beter. (Ik moet dan wel even toegeven dat ik bijna geen broeken draag)

-


Gladys is 1 van mijn favorieten bloggers ooit. Haar foto's zijn altijd speciaal en outfits eigenlijk altijd leuk. Ik vind het jammer dat ze niet heel vaak post, maar ik denk dat zij net als de meeste van ons meer een hobby blogger is. In ieder geval een compliment naar haar toe voor alweer een leuke outfit!

-


Ik houd van bloemen patronen, ze kunnen elk simpel dingetje super leuk maken. Bloemen patronen shirt, bloemen patronen sokken, hoesjes, achtergronden en ga maar door. Ik vind het leuk, ook in deze outfit!

-


Ik vind de combinatie van de rode lipstick, het lichte bloesje en de donkere jas erg leuk. Zou zelf niet al die sieraden om doen, maar het maakt voor haar wel een heel leuk geheel!

-


Die broek! Stippels! De gehele outfit is niet mijn stijl, maar die broek vind ik schattig en die hakken vind ik mooi. Ze doen me denken aan hakken die bij de H&M te koop waren laatst.

-

Ik hoop dat jullie het ook leuke inspiratie vonden! Waar vinden jullie de inspiratie? Fijn weekend!













Share this:

CONVERSATION

10 reacties:

  1. Hier krijg ik echt veel inspiratie van :) xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, ik vind ze allemaal wel heel erg leuk!
    De eerste vind ik wel mooist (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie inspiratie! Die eerste is echt heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hé? Even op Lookbook rondkijken af en toe. Ik vind de tweede en de vijfde outfit het leukst! xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem11/25/2013

    Leuke outfits! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk om inspiratie op te doen! verschillende outfits en toch leuk!
    ken je onze blog al?misschien kunnen we volgen
    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooooh zo lief, dankjewel! Ja, dat is wel waar, een hobby blogger haha!

    BeantwoordenVerwijderen