Lomography


Dit geweldige ding heb ik nu al een tijdje, in oktober gekregen voor mijn verjaardag van mijn vriend. Heel blij mee maar ben er dan ook overdreven zuinig mee. Ik wilde al heel erg lang een Lomography (voor diegene die niet weten wat een Lomography camera is, dit is een analoge camera, dus hij werkt nog met rolletje en draaien). 

Ik heb de DIANA F+ met een Fisheye lens en de standaard lens. Hij is heel licht, en makkelijk mee te nemen. Je moet wel even heel goed uitzoeken hoe hij werkt en hoe je de rolletjes kan plaatsen en eruit kan halen.


Dit is dus eigenlijk een beetje voor de camera liefhebbers. Ik ben dol op camera's, maak ook niet voor niets de hele dag foto's. Zijn er nog meer liefhebbers van camera's?

Share this:

,

CONVERSATION

4 reacties:

  1. Oooh wat gaaf, zeker die fish-eye lens erbij!
    Wij hebben thuis een hele verzameling analoge camera's, maar ik grijp toch eigenlijk altijd naar mijn DSRL. Lekker makkelijk omdat je de foto's meteen op de computer ziet en geen rolletjes hoeft te laten ontwikkelen, maar ik wil binnenkort toch eigenlijk ook wel weer wat analoog gaan fotograferen. (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet ik zeggen dat ik ook heel snel naar mijn DSRL grijp! Maar het is wel heel erg leuk even wat anders hoor! Op een festival vorig jaar heb ik wegwerpcamera's gebruikt en dat is al heel erg leuk!

      Verwijderen
  2. Wauw, wat een geweldige camera! Zelf houd ik ook ontzettend van fotograferen, helaas heb ik er niet altijd zoveel tijd voor! Too bad haha. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supervet! Ik heb een polaroid en 'n Diana mini! Ik maak er alleen véél te weinig foto's mee. Heb toevallig vorige week bij Urban Outfitters een paar rolletjes gehaald, dus 'k ga maar weer 'ns schieten!

    BeantwoordenVerwijderen