Vrijdag avond gedachten



Aangezien ik morgen moet werken bestond mijn avond uit internet "winkelen" (dingen toevoegen aan mijn wishlist) en tumblr. Mijn tumblr houd ik al zo lang bij en was dan ook mijn eerste vorm van bloggen. In 2010 ben ik begonnen met een persoonlijke blog op tumblr, later ben ik helemaal opnieuw begonnen door het te veranderen in een inspiratie pagina. Ondertussen 6500 volgers verder vind ik het nogsteeds geweldig om doorheen te scrollen. Al moet ik zeggen, blogger/blogspot biedt ook wel een hoop inspiratie!

moistorising lipstick rood en bordeaux, HEMA


Naast tumblr dus: internet "winkelen". Vroeg me al zo lang af hoe de make-up van de HEMA is. Mijn eigen lipstick is bijna bijna op, dus ik heb hoognodig een nieuwe nodig, het liefst zelfs twee. Ik denk dat ik me er toch maar aan moet wagen (voor die 3 euro). Als je ervaring hebt met de make-up van HEMA, ik hoor het heel graag! Fijne avond!


Share this:

,

CONVERSATION

4 reacties: