What's on my phone Tag


Omdat ik de foto's laat heb gemaakt was er geen geweldig licht meer, maar het effect van de lichtjes vult het gelukkig wel een beetje aan! Voor iedereen die nieuwsgierig is: 'What's on my phone Tag'. 

Om te beginnen, ik heb een iPhone 4, een witte iPhone 4. Met een doorzichtig hoesje, heel simpel, van de I am. Sieraden winkeltje die tegenwoordig overal opduikt. 


Op dit moment heb ik deze achtergrond alweer een tijdje, van mijn vriend en van mij! Ik vind het zelf een hele leuke foto, dus hij zal nog wel even blijven staan, haha. 


De achtergrond aan de "binnenkant" zijn sneeuwvlokjes. Het is slecht te zien, maar de achtergrond is lichtblauw met donkerdere blauwe sneeuwvlokken. 



Het eerste mapje links boven in heet bij mij 'Lifestyle', geen idee waarom, maar zo heet het! In dit mapje staan apps die ik vaak gebruik en minder vaak gebruik. De ING app, ik kan niet zonder, alles is makkelijker op die manier! Netflix en H&M, hier kom ik zo op terug! De 3FM app, onmisbaar. Zonder schaamte kan ik jullie mededelen dat ik alleen maar naar 3FM luister, ik zal nooit voor m'n plezier een andere radiozender aanzetten. Gek he.
Google en google maps spreken wel voor zich denk ik, dus ik ga verder met NPO, oftewel de Nederlandse zenders. Ik gebruik hem niet vaak, maar af en toe ineens toch wel. Geldt ook voor de RTL XL app

De nike training app heb ik pas net, dus het is lastig om daar over te oordelen. Ben benieuwd in ieder geval. 


Om het verhaal niet te langdradig te maken ga ik de twee belangrijkste apps uit dit mapje uitlichten (ik gebruik dat woord nooit, maar yeeeeh)! Dit is het meest gebruikte mapje, mapje tweede van links: photography. 
Ten eerste is Snapseed echt, echt een aanrader. Ik gebruik het nu bijna voor elke foto die ik bewerk. Het is een google app, je hebt even 5 minuten nodig om het uit te vinden en daarna kan je er alles mee. 
De tweede: Picsart. Hele fijne simpele app, gebruik hem al heel lang en nogsteeds. Een favoriet!


Dit is eigenlijk stiekem een mapje met apps die ik liever op mijn laptop bekijk. Maar heel af en toe is het wel handig. Maar jullie hoef ik ze natuurlijk niet uit te leggen!




De map met apps waarvan de meeste van ons er maar 1 of 2 gebruiken, yes! Mijn achtergrond komt trouwens van de Wallpapers app op de laatste foto. (Wallpaper HD heet het)


Hier ben ik nooit zo goed in, spelletjes speel ik vaak 1 keer of als ik denk, ja nu een spelletje maar verder nooit. Ik heb spelletjes ook vaak maar heel even op mijn telefoon staan. Als voorbeeld: subway surf staat er nu al niet meer op. 


En natuurlijk: de meest gebruikte apps: instagram, twitter en facebook. Ik bekijk instagram nog net iets vaker dan de rest maar toch. 



En als aller aller laatste. De apps waar ik op terug zou komen. Buiten dat instagram echt een meest gebruikte app is ben ik ook wel enorm fan van deze twee apps. 


Netflix! Ik ben sowieso heel erg blij met het hele Netflix dat nu beschikbaar is in Nederland. Het is zo'n geweldige uitvinding. Al helemaal als je, net zo als ik, dol bent op films en series. De films zijn goede kwaliteit, spelen in 1 keer af (ook een kunst als je via internet wil kijken) en het is gewoon de keuze die je hebt. Je kan actie kijken, Disney films, Nederlandstalig, comedy, etc. Het kost geld, maar het is het dubbel en dwars waard. 


Ennnn de H&M app. Ik koop echt niet zo veel online, maar af en toe even kijken of er nieuwe artikelen zijn vind ik heel erg leuk. Beetje inspiratie op doen, beetje rond kijken!

Wat is jullie favoriete app?

Volg mij via: bloglovin / google / instagram













Share this:

, ,

CONVERSATION

3 reacties:

  1. Ik heb zelf ook een Iphone 4 en ook de witte ;) Ik zag je tag en was benieuwd naar de foto bewerkings apps die je gebruikt. Bedankt voor de tips, die apps ga ik denk ik ook downloaden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem1/08/2014

    Ik heb zelf een iPhone 5, zwart en de meeste van je apps gebruik ik ook. Ik shop alles vd H&M online omdat ik dan alles met kortingscodes kan bestellen X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gebruikt leuke apps, ik heb de iphone 5 en ik vind hem super!

    BeantwoordenVerwijderen