Leuke dingen #7: Youtube


Naast het bloggen begin ik het ook steeds en steeds leuker te vinden om youtube filmpjes te bekijken. Soms zet ik ze zelfs gewoon aan terwijl ik andere dingen aan het doen ben. Omdat ik deze maanden steeds meer filmpjes heb bekeken wilde ik heel graag wat filmpjes met jullie delen!



Emily James

Het is geen account maar 1 youtube filmpje die ik echt heel graag wilde laten zien. Het meisje is zo schattig (alleen die stem al) en laat haar haar knippen. Ze laat haar haar niet zomaar knippen, wil wil het kort hebben om haar lange lokken te doneren aan zieke kindjes. How cute. 



Foodgloss
Ik heb al vaker over Foodgloss gepraat en zelfs al een keertje een recept nagemaakt! Maar ik blijf het leuk vinden. Ik kijk de filmpjes zelfs zonder het idee te hebben dat ik het ga na maken, haha. Het is lekker simpel, zijn vaak hele korte filmpjes en je krijgt er inspiratie van!





Saccone Joly
Dit is een gezin, jong gezin met een dochtertje van 1,5. Anna (de moeder) is nu zwanger van hun tweede kindje (9 maanden). Zij maken elke dag, elke dag, een vlog van hun leven. Wat ze doen, waar ze heen gaan, nieuwe dingen die ze hun dochter leren. Het is echt super schattig! Ik vind dit soort filmpjes heel leuk om aan te zetten als ik tegelijkertijd iets anders aan het doen ben. Omdat het best wel lange vlogs zijn natuurlijk. Wel een aanrader! Vooral als je net als ik heel gevoelig bent voor schattige kindjes.. 




Vrouw regelt haar eigen verlovingsfeest
Haar vriend was jarig en hij zag dit als een perfecte kans om zijn vriendin te verrassen. Zij regelde zijn verjaardagsfeest terwijl hij samen met de hele familie het spel meespeelde en hun verloving regelde. Het is echt heel lief hoe dit allemaal gebeurd, hij heeft zichzelf zelfs geleerd gitaar te spelen!



D is for Dazzle
Diana haar blog is echt 1 van mijn favorieten. Maar niet alleen haar blog is heel leuk, ik vind persoonlijk haar filmpjes en dus ook haar youtube kanaal heel erg leuk. Dit is haar laatste filmpje samen met Rutger, kijken!



Femme
Ik was zo benieuwd naar dit kanaal. Ze gaven al een tijdje hints dat er iets nieuws aan zou komen en vorige week vrijdag was dat eindelijk het intro filmpje van: Mascha, Jiami, Sharon, Manon en Charlotte. Ik vind het leuk, nog niet heel bijzonder maar wel leuk genoeg om te delen. Je krijgt elke dag wat anders te zien. Deze week zag ik al make-up trends en wat te doen met een panty filmpjes. Erg leuk!

Ik volg een heleboel kanalen, als je heel nieuwsgierig bent kan je kijken bij mijn favorieten, hier! Ik wil zelf ook heel graag filmpjes gaan maken maar ben daar totaal nog niet comfortabel bij, haha. Wie weet komt het nog!

Hebben jullie een favoriete youtuber?


Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

CONVERSATION

11 reacties:

  1. Anoniem3/17/2014

    Het vierde filmpje!
    AAAW zo lief
    Hele leuke post.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. D is for dazzle! I like it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende ze allemaal nog niet behalve D is for Dazzle. Ik kijk voornamelijk Amerikaanse YouTubers, hihi. Echt ontzettend leuk lijstje. En een fijn tijdverdrijf, I agree. Ik kijk vaak YouTube filmpjes als ik in bad zit of op de crosstrainer sta of in bed lig of, naja, vaak genoeg dus, hihi. Liefs, Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem3/17/2014

    Leuke filmpjes! Ik volg D is for Dazzle, Femme en Foodgloss zelf ook :) Ben echt gek op Foodgloss, het zijn zulke makkelijke en lekkere recepten om na te maken. Ik heb nu al een paar keer haar recepten na gemaakt. Ik was zelf helemaal gek op de gezonde kipnuggets (met Kellogs) en mijn hele familie ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt gelijk, soms is het best leuk om YouTube af te struinen!

    http://kimmsanity.weebly.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou ervan om even op YouTube filmpjes te bekijken! Zeker als ik een artikel schrijf, dat geeft me veel inspiratie :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben echt hélemaal geobsedeerd met de SacconeJoly's !!! Ik mis geen énkel filmpje van hen !! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kijk heel veel buitenlandse youtubers! Macbarbie07, Stilababe09, Michellephan en Zoella vind ik denk ik zo'n beetje de leukste accounts! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Femme is inderdaad echt een leuk kanaal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Youtube is zó leuk! D is for Dazzle is echt een van mijn favoriete kanalen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aah dat filmpje met het huwelijksaanzoek! So sweet :) X

    BeantwoordenVerwijderen