Bagage dilemma's


Zoals ik al heel vaak heb laten vallen: ik vertrek over een paar dagen naar Londen. Het zijn maar vier dagen dat we gaan, maar toch ben ik nu al hard aan het nadenken hoe ik alles wil vervoeren en welke tas ik wil gebruiken! Dat laatste is een beetje een dilemma, want de camera moet mee maar ik vind zo'n camera tas meeslepen altijd ontzettend irritant.. 


Uiteindelijk heb ik maar besloten om mijn bruine Primark tas te gebruiken. alles wat ik mee wil hebben past erin, er kan alleen niets meer bij. Wat op zich niet erg is, maar als je je bedenkt dat je een hele dag door Londen wandelt en je flesjes drinken je in leven houden, is dit best lastig. 




Verder neem ik ook sowieso twee Tote bags mee, dit omdat het gewoon ontzettend handig is. Bijvoorbeeld voor 's ochtends als je buiten het hotel wat eten wil halen, of voor alleen even snel naar beneden lopen. Ik vind ze in ieder geval altijd heel ideaal!
Het grootste punt is dus een beetje mijn camera, hij moet en zal mee, maar erg handig is het natuurlijk niet. Ik moet gewoon echt nog een mooie camera tas.. 


Hebben jullie ook een spiegelreflex camera? Hoe vervoeren jullie die? 

Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

, , ,

CONVERSATION

18 reacties:

  1. Anoniem4/27/2014

    Ik neem mijn spiegelreflex niet vaak mee ergens naartoe, ik heb dus geen tips voor je. Je hebt wel hele leuke tassen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha herkenbaar probleem! Ik wil vaak ook mijn camera meenemen, maar mijn tas is ook niet zo mooi. Het is gewoon een 'standaard' camera tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg herkenbaar, mijn camera past ook vaak niet in mijn tas haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tassen! Toen ik in Londen wat had ik een beetje hetzelfde probleem.. Ik had m'n spiegelreflexcamera in een normale (saaie) cameratas en die tas dan weer in een andere tas, zodat het niet meteen opviel dat ik een dure camera bij me had (: Maar eigenlijk ben ik ook nog opzoek naar een betere oplossing zodat ik niet meteen zo'n grote tas bij me heb...
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik steek mijn camera eigenlijk altijd in mijn handtas, maar vaak hang ik hem gewoon rond mijn nek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had in Londen ook echt hetzelfde probleem, eindstand: ik had een veel te grote tas bij, maar mijn camera paste er wel in haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke tassen! Ik verpak mijn camera altijd in een beenwarmer haha, past precies en dan is het veel minder groot in je tas dan met een dikke camerahoes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, beenwarmers, goed idee. Ik gebruik sokken voor mijn extra lens, maar beenwarmers is ook wel slim!

      Verwijderen
  8. Wat een super schattige tassen trouwens, heel leuk! Ik snap je dilemma! Ik heb geen spiegelreflex, maar wel een wat grotere camera en heb ook nooit zin om er een speciale tas voor mee te nemen. Ik doe hem vaak los in m'n tas, maar dan met een muts erom heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik herken je probleem heel goed! Ik ben twee weken geleden ook naar Engeland geweest en hoewel ik er totaal niet over twijfelde of ik mijn camera meenam, maar toch was het lastig. Uiteindelijk heb ik elke dag een rugzak meegenomen waar ik dan mijn camera in mee nam, dat werkte wel prima :) Veel plezier in Londen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat katten tasje is echt heel schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie foto's en tassen! Leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaa, eigenlijk zijn tassen wel een mooi accessoire, maar als je een camera daarin de hele dag mee moet slepen, wordt je daar ook niet echt blij van, hé? :D


    Lisa – AT LEAST BLOG

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stuk voor stuk hele mooie tassen, ik heb een speciale camera tas voor mijn camera, maar ik zou wel een stevige tas meenemen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb mijn spiegelreflex gewoon altijd zo los in m'n tas zitten, maar ik heb dan ook wel een grote exemplaar mee, haha ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb een rugzak en neem mijn camera altijd mee in een canvas tas zodat ik die weer in mijn rugzak kan doen. Misschien niet heel erg slim haha maar zo doe ik het alt een tijdje

    BeantwoordenVerwijderen