Rosti Mepal to go: Lunchbox


Zoals ik al een paar keer heb laten vallen op mijn blog ben ik best wel bezig met gezond leven. Het eten en sporten houdt me al een tijdje bezig. Op school, thuis en onderweg. Natuurlijk moet je dit altijd leuk maken voor jezelf, dus nieuwe gadgets zijn altijd goed. Rosti Mepal heeft een gigantisch assortiment en daar vond ik deze mooie lunchbox. Voor de liefhebben ze veel meer to go producten maar ook handige gadgets voor bij het bakken en servies.




Deze lunchbox kan: in de magnetron (het grijze rubberen deel natuurlijk niet), bevat geen: BPA (een slecht stofje dat wordt gebruikt in bakjes en plastic flesje dat in je eten of drinken terecht kan komen) en, het aller, aller leukste vond ik dat er "fits in a healthy lifestyle" op staat. Zo'n klein simpel dingetje dat er gedacht wordt aan gezonde voeding! 




De lunchbox bestaat uit een paar onderdelen, een grote witte bak, een kleiner grijs deel, een dressing bakje en natuurlijk de deksel! Je kan echt eindeloos variëren. Wat fijn is, er zit een elastiek omheen, dus de deksel springt er niet zomaar af (heel vervelend als dat gebeurt). Verder is hij niet zwaar dus zeker de moeite waard om me te nemen. 

Ik heb hierboven een simpele salade gemaakt met gemengde sla, tomaatjes en feta kaas. Hm! Verder is het altijd lekker om iets van brood of beschuit erbij te eten, maar je kan natuurlijk ook een muesli reep erbij doen zoals ik heb gedaan. Vooral omdat dit zo'n lichte salade is! Ik eet bijna nooit dressing, maar wel nootjes bij mijn salade, daar komt het kleine bakje bij kijken. 


Je kan natuurlijk ook pasta salades, fruitsalades of sandwiches erin doen. Of beide! Flink belegde sandwiches in het onderste deel en lekkere aardbeien aan de bovenkant. Zelf heb ik op school dagen een flinke tas bij me vanwege een laptop die ik mee moet hebben, maar zelfs in mijn kleine hand tas past de lunchbox nog. 



In deze tas zit nu gewoon mijn dagelijkse inhoud (sleutels, extra camera lens, portemonnee etc.) en de lunchbox! Past makkelijk dus. 

De lunchbox elipse vond ik persoonlijk in het wit het mooist. Maar voor iedereen is er wel wat, zo kun je hem ook bestellen in het lime groen, roze, blauw en zwart. Ik ben blij! Als de lange schooldagen weer beginnen ben ik voorzien van een heerlijke pasta salade dankzij deze lunchbox.  

Wat nemen jullie graag mee onderweg? 

Volg mij via: bloglovin / google / instagram 

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Ooh wat handig zeg die aparte ruimtes! Het liefst neem ik rijstwafels mee met een lekker belegje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem8/03/2014

    Deze lunchbox lijkt mij handig en zou ik ook wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen