3 outfits voor de feestdagen


Een paar dagen terug toonde ik een uitgebreide wishlist voor de feestdagen. Mega leuk maar je moet er ook gewoon leuk uit zien tijdens de feestdagen en het geven van je cadeaus natuurlijk. Ik heb er de afgelopen jaren wel voor gekozen een nieuw jurkje te kopen tijdens de feestdagen. Het is naar mijn idee super leuk om wat extra's te doen, mooie sieraden, mooi jurkje, gave hakken. Daarnaast hoeft het ook helemaal niet duur te zijn! Ik laat jullie graag mooie en elegante looks zien voor de feestdagen. Alle items komen ook nog eens van één winkel, makkelijker kan niet! Op de site van Esprit vind je dus alle items die ik jullie laat zien.


Zakelijk

Blouse, €29,00 / Rok, €59,99 / Ketting, €21,99 / Pumps van echt leer, €79,99

Het hoeft natuurlijk niet altijd een jurkje te zijn. Een rokje of een jumpsuit, zelfs een broek, kan natuurlijk ook. In dit geval koos ik voor een rokje die er misschien wel wat zakelijk uit ziet, maar door de blouse zonder kraag kan het makkelijk. Dit is echt een mooie outfit voor tijdens een etentje, misschien met het werk of gewoon samen met je vrienden! 



Subtiel en feestelijk

Jurk, €79,99 / Leren loafers, €69,99 / Portemonnee, €49,99 / Oorbellen, €9,99

Dit is zeker wel mijn favoriet. Ik vind niet alleen de loafers echt geweldig, de jurk is ook, ondanks dat hij zwart is, heel feestelijk. Door wat glitter toe te voegen aan je outfit ben je zelfs in het zwart ontzettend feestelijk. Natuurlijk ook een pluspunt dat je mooie platte schoenen onder je jurkje kan dragen, geen pijnlijke voeten!

Chique

Jurk, €129,99 / Pumps van echt leer, €79,99 / Oorbellen, €9,99 / Armband, €14,99 / Ketting, €16,99

Een wat meer gewaagde outfit omdat hij extreem chique is. Ik zou dit met veel plezier dragen, prachtig zo'n lange jurk! Omdat de jurk mooi elegant zwart is, is het leuk om hem wat "aan te kleden" met sieraden. Ik koos voor goud, lekker feestelijk. De oorbellen en ketting passen bij elkaar en de armband geeft net een mooi goud detail om je pols! 

Ik zou deze feestelijke outfits zo kunnen dragen, zeker de rok uit de eerste outfit, de loafers uit de tweede en de geweldige jurk uit de derde outfit zouden heel goed bij mijn stijl passen. Kiezen jullie ook altijd iets speciaals uit voor de feestdagen?


Share this:

,

CONVERSATION

6 reacties:

  1. Die eerste vind ik echt onwijs leuk, is echt precies mijn stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Subtiel en feestelijk vind ik echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het tweede zwarte jurkje erg leuk, alleen de schoentjes zijn niks voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik heb al een jurkje in de kast hangen dat ik speciaal voor Kerst bewaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem11/30/2014

    De laatste outfit is mijn favoriet. Die jurk is echt prachtig! Ik heb altijd een speciale outfit voor de feestdagen. Momenteel heb ik al een aantal basis stukken, maar ik kan niet goed kiezen welke het zal worden :p.

    BeantwoordenVerwijderen