Kerst in een jumpsuit


Volle Kerst dagen waren het dit jaar, maar wel hele leuke. Kerst is toch altijd een beetje een afsluiting van het jaar naast Oud en Nieuw. Super veel lekker eten, en ik heb hele leuke cadeaus gegeven en gekregen! Ook was ik ontzettend blij met mijn outfit dit jaar, ik koos voor een jumpsuit in plaats van een jurk. 




jumpsuit, H&M / hakken, New Look / ketting, Primark / portemonnee clutch, Pieces 



Foto's maken van een jumpsuit binnen is wel lastiger dan ik dacht. Hoewel ik blij ben met de foto's is het nou niet heel duidelijk hoe de jumpsuit eruit ziet! Hieronder misschien een iets beter beeld. 


Share this:

, ,

CONVERSATION

15 reacties:

  1. Wat een prachtige jumpsuit, hij staat je heel mooi!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Die ketting past er perfect bij. Alvast een fijne oud en nieuw.

    Liefs, Elbrich

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw je zag er echt prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie jumpsuit! Staat je prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, ontzettend mooi! Heel 'classy'! Echt heel erg mooi, staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw heel mooi! Hij staat je ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige outfit, je ketting is so pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem12/30/2014

    Wat een leuke jumpsuit... ik had dit jaar ook mijn vertrouwde jurkjes in de kast gelaten en koos voor een stoere outfit met een ripped jeans en daarop een vrouwelijk bloesje met kralenketting. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je ziet er echt beeldig uit, lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer eens iets anders dan een jurkje! Staat je mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie jumpsuit!! De foto's zijn ook heel tof geworden :)

    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De outfit staat je heel goed! Die ketting maakt het ook helemaal af! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's! En je ketting is echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen