Lees dit als je topfoto's wil maken..


Afgelopen week was het weer de week van Sinterklaas! Hoewel ik elk jaar zeg dat ik het "niet echt" vier, stond dit jaar toch drie keer Sinterklaas ingepland, drie keer.. Sinds een aantal jaren doen we gewoon lootjes en kopen we een cadeau van €10,00 (ongeveer). Het was een hele klus, leuke cadeautjes voor drie keer Sinterklaas - gelukkig is alles gelukt! Ook ik kreeg leuke cadeautjes waaronder dit boekje. 



Ik vind fotografie heel erg interessant, en dat weet vrijwel iedereen. Boekjes en andere fotografie dingetjes komen dan ook altijd van pas. Dit boekje kende ik zelf nog niet maar er staan wel hele leuke tips in!



Het is een heel nuchter boekje. Er staan handige technische tips in maar ook hele simpele tips die meer te maken hebben met je manier van kijken! Het is geen boekje met alleen maar technisch gepraat. Het is gewoon om je camera beter te leren kennen en je zelf te ontwikkelen in het kijken. Wat fotograferen draait allemaal om kijken, compositie en licht! Mocht je bezig zijn met fotografie en op een leuke manier tips willen lezen, raad ik deze zeker aan! Ik heb het boekje nog niet compleet uitgelezen maar heb wel al een hoop leuke dingen gelezen die erin stonden! 

Ik heb het boekje gekregen, hij kwam uit een boekwinkeltje in Amsterdam! Wel heb ik even gezocht en hij is gewoon bij Bol te bestellen! Misschien een leuke Kerst tip? 

Share this:

, ,

CONVERSATION

13 reacties:

  1. Klinkt als een leuk boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super handig boek! Leuk voor onder de kerstboom!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me echt een superleuk boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een handig boek! Heb je veel aan denk ik.
    Ik heb je genoemd als een van mijn favoriete blogs bij mijn Liebster award maar dan anders post haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke tip! Ik ga er eens naar kijken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb dit boekje in de Fnac zien liggen overlaatst. Zo'n titel spreekt écht aan hè! Misschien moet ik eens overwegen om het te kopen. X Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goede tip! Lijkt me zeker een leuk boekje, en ook heel erg leerzaam! Daarnaast denk ik dat ik nog wel wat meiden ken die dit boekje ook wel erg interessant vinden haha! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit lijkt mij een erg handig boekje! erg leerzaam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt inderdaad als een onwijs handig boek! Ik ga 'm eens in m'n gedachten houden (of nou ja, op papier want anders vergeet ik het weer hehe).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem1/03/2015

    Ziet er goed uit! Lijkt mij een leuk boek.

    BeantwoordenVerwijderen