Eerste outfit van 2015


Ik ben erachter gekomen dat binnen foto's maken net zo makkelijk is als buiten! Ik bedoel een mooie locatie buiten is tof, maar dit is ook best gezellig toch? Ik ben vooral met trots mijn Foam poster aan het showen, hij is zo leuk. Vandaag droeg ik een simpele maar toch nette outfit!




rok, ZARA / crop top, Primark / jasje, H&M / horloge, Guess / ketting, V&D / schoenen, ALDO


Oeps, let's dance!

De rok is overigens echt een aanrader. Hij is van de ZARA, super stretch en maar ongeveer 16 euro! Geen geld voor zo'n makkelijke rok die echt overal bij past. Hij is er in meerdere kleuren! 




Share this:

,

CONVERSATION

14 reacties:

  1. Staat je echt heel goed die rok! pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie classy outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt echt een mooi figuur :D! Het staat je ook echt tof haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit zeg, je rok is erg mooi en staat je goed. Ook leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit! Ik vind je rok echt super mooi, staat je goed!
    Liefs
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke outfit!
    En wat ziet je layout er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love die rok! Supermooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat je super! Die rok lijkt me erg fijn. En foto's binnen vind ik inderdaad altijd wat gezelligs hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke outfit! Staat je enorm goed :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I LOVE YOUR Polka Dot shirt.great

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke rok! Moet ik toch echt maar eens vaker gaan dragen, want het staat zo leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoniem1/22/2015

    Jemig, prachtig figuur heb je! Prima outfit om 2015 mee te beginnen :)

    BeantwoordenVerwijderen