Fit & food inspiration


Ik houd me dagelijks bezig met gezonde voeding en sporten. Ik vind het ook oprecht leuk. Wel krijg ik vaak de vraag "hoe blijf je gemotiveerd?" of "hoe motiveer je jezelf om thuis te sporten?". Je moet het allemaal simpelweg heel leuk maken voor jezelf. Heb je een hekel aan hardlopen, ga dan ook zeker niet hardlopen. Er zijn zo veel verschillende sporten die je kunt doen! Ik maak het dus de hele dag leuk voor mezelf, ik eet alleen dingen die ik lekker vind en kauw zeker niet de hele dag op een blaadje sla. Ik laat jullie een heleboel leuke motivatie en inspiratie zien! 

Alle afbeeldingen komen van Tumblr

Tumblr (Ook op mijn eigen tumblr inspireer ik graag)
Alle afbeeldingen komen van Tumblr

Pinterest borden

Alle afbeeldingen komen van Pinterest


Blogs/sites





Fit & foodies instagram
Foto's van Chef met lef, Puurvere & Beaufood

Foodies
"Elk lichaam reageert anders, elk lichaam ziet er anders uit als het gezond is. Laat je inspireren en motiveren en ga voor een gezonde en sterke versie van jezelf!" 

Share this:

, , , ,

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Wat enorm leuk zo'n overzicht van blogs/pinterest borden etc waar je gemotiveerd door raakt! De plaatjes erbij zijn ook echt zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne tips. Ik raak voornamelijk geïnspireerd door Instagram.

    BeantwoordenVerwijderen