Random wishlist



Soms heb je gewoon van die momenten dat er nog van die spulletjes zijn die je heel graag wil hebben. Dat moment is bij mij aangebroken. Ik ben niet eens bijna jarig, kerst is zo ver weg dat aftellen schaamtelijk zou zijn maar.. Ik heb toch wel wat dingen die ik wil hebben. Misschien om mee te nemen als ik naar het buitenland ga? Geen idee. Voor nu heb ik een heel vrolijk lijstje met spulletjes die ik nog wel zou willen hebben! 


FABULOUS FIFTY 20" SPINNER / SUIT SUIT
Om compleet in het thema reizen te blijven met mijn buitenlandse stage in mijn hoofd zou ik deze trolley nog wel heel erg graag willen hebben. Hij is heel erg handig met de 4 wielen (mocht mijn budget het niet waarderen neem ik de SUITSUIT met twee wielen ook met liefde in mijn armen) en overzichtelijke zijvakken. Ik denk dat dit wel boven aan mijn wishlist staat. 
Prijs (4 wielen): €129,-
Prijs (2 wielen, echte trolley): €119,-


CALM / MICHAEL ACTON SMITH
Tanya Burr plaatste laatst haar "wat heb ik gekregen voor mijn verjaardag video". Zij kreeg dit boek voor haar verjaardag. Voor zover ik het begrijp gaat het boek over rustig blijven en je gedachtes onder controle houden. Niet alleen dat lijkt me heel interessant, het boek ziet er heel mooi en luchtig uit. Ik houd niet zo van "zware" boeken die over het leven gaan maar dit klinkt heel interessant. 
Prijs (bol): €11,49 


PATENT CROSSHATCH CROSS BODY BAG ISLA / TED BAKER
Je hebt niet heel veel redenen nodig als je naar deze tas kijkt, he? Ik niet in ieder geval. De sale maakt hem nog leuker maar nog steeds prijzig voor zo'n kleine tas. 
Prijs: €65,-


TRAVEL GUIDE FOR THE YOUNG SEXY AND BROKE / ASOS
Dit is echt zo'n boekje dat heel leuk is om te geven of te krijgen. Maar zelfs dan zou ik hem zelf kopen. Volgens mij staan hier hele grappige tips in als je gek bent op reizen. 
Prijs (ASOS): €16,42


MONTFORD PARK SMOOTH ASHTON / KATE SPADE
Met het motto "nooit genoeg tassen" kan ik deze tas best toevoegen aan mijn wishlist. Het is een ruime tas voor dagelijks gebruik. Beetje netjes maar daar houd ik wel van. Die strik maakt het weel heel vrouwelijk en misschien zelfs kakkerig. Ook heel leuk overigens!
Prijs: $149,-





Share this:

CONVERSATION

2 reacties: