Cadeautjes met Dille & Kamille


Bij sommige winkels krijg ik het gevoel dat ik bij binnenkomst al meteen alles wil hebben. Dille & Kamille is er daar 1 van. Het liefst loop ik er uren rond maar dat is te gevaarlijk voor mijn portemonnee. Afgelopen week liep ik snel een rondje en kocht iets leuks om cadeautjes mee op te vrolijken! 



Deze onwijs schattige cadeauzakjes kon ik echt niet laten liggen. Ze zijn er in verschillende kleurtjes en als ik het goed heb onthouden zelfs zonder patroontje! Ik kocht er stickertjes bij ook voor in boekjes en agenda's (waar ze eigenlijk voor bedoeld zijn). Zelf dacht ik dat de stickertjes ook heel schattig zouden zijn met de cadeauzakjes! 


Een andere manier om ze te gebruiken: voor je notities en agenda's! Ik ben er zo blij mee. Cadeautjes geven is al zo leuk, maar nu.. 

Share this:

,

CONVERSATION

13 reacties:

  1. Wat zien die zakjes er leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iehh ja Dille en Kamille, als ik die winkel binnenloop kom ik altijd met een tas naar buiten haha! Leuke cadeautasjes, je brengt me weer op een idee :) hihi x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem7/23/2015

    Echt een super leuke winkel inderdaad, wat een leuke spulletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes! Ik kende de winkel nog niet (oeps) maar ik ben nu best benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze spulletjes kende ik helemaal nog niet van de Dille & Kamille! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk! De plakkertjes staan ook supertof in een notitieboekje. Is eens wat mooier dan zo'n saaie post-it :).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie foto's! Ik hou van Dille & Kamille! Veel te veel leuke hebbe-dingetjes! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem7/25/2015

    Super leuke en vrolijke zakjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enorm leuk!
    Ik koop erg graag cadeautjes in Dille en Kamille,
    alles ziet er daar zo tof uit.
    Binnenkort spring ik er ook eens binnen voor deze spulletjes.
    De manier waarop iets verpakt is, is zeker even belangrijk!
    x
    The Losing Struggle | Bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk! Die cadeauzakjes zijn echt ontzettend schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een ontzettend schattige zakjes! Liefde voor Dille & Kamille haha!
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen