Leuke dingen #4: Elena Shumilova


Ik wilde heel graag 1 leuke dingen post gebruiken om deze foto's in te laten zien. De foto's zijn van Elena Shumilova, ze maakt foto's van haar kinderen en dieren. De foto's zijn bijna sprookjes, zo schattig en mooi!










Is het niet ontzettend lief? Je moet wel van kinderen en dieren houden natuurlijk maar ik vind het prachtig. Vooral dat kleine jochie met die grote hond! De laatste foto is dan ook meteen mijn favoriet! 

Wat is jullie favoriet?

Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

CONVERSATION

12 reacties:

  1. Anoniem1/19/2014

    Wauw, wat een prachtige foto's,
    Leuk artikel!

    Liefs Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, vooral de foto's met die ontzettend grote hond vind ik heel erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem1/19/2014

    Wauw wat een geweldige foto's maakt zij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem1/19/2014

    Wat een ontzettend lieve en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh die foto's zijn echt mooi en zo lief! Hele mooie sfeer en mooi lichtgebruik (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zulke lieve foto's. Ik kan niet eens kiezen welke ik het leukst vind, ze zijn allemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag dit eerder al voorbij komen op het internet, echt onwijs mooie foto's.
    Liefs

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zeg die foto's zijn echt prachtig !!! Die laatste is ook mijn favoriet ! Alles aan die foto's is perfect gewoonweg...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW, perfect! Ik ben gék op dieren :3

    BeantwoordenVerwijderen