Lente outfits: voor thuis, casual en uit!

Als alle feestdagen voorbij zijn en de vorst weer verdwenen is dan komt er iets leuks in zicht: de lente! Ik kijk er altijd enorm naar uit, de momenten dat ik mijn winter jas in kan ruilen voor een leuk jack en mijn wollen sokken voor schattige sokjes. Eindelijk! 
Nederlandse lente is natuurlijk nog lang niet de echte zonnige zomer dus dat betekent wel: leuke laagjes combineren. Zowel als je iets leuks gaat doen (naar de bioscoop, uiteten) of je dagelijkse bezigheden (het werk of de studie). Ik heb drie outfits samengesteld, eentje voor thuis op de bank, een voor op de werkvloer en studie dagen en eentje voor een avondje uit. 
Alle kleding komt hier vandaan, Esprit! Esprit heeft zo'n breed en goed gevuld assortiment, ik keek mijn ogen uit. Ze hebben zoveel meer dan ik dacht!

Thuis op de bank
shirt, €15,99 / gestreepte jersey broek, €29,99 / sokken (2 paar), €12,95 / dekentje, €79,99

Ik vind basics altijd heerlijk, het is simpel, lekker voor thuis en toch kun je nog prima voor de dag komen (bijvoorbeeld als er ineens iemand voor de deur staat). Dit donkerblauwe shirt is lekker simpel, maar een hele mooie basic. Ik ben ook gek op de kleur donkerblauw, zelfs in de lente! Dan kom ik ook meteen bij de sokjes, zijn ze niet lief? De zachte broek vond ik echt heel leuk, met een ontzettend mooi detail. Om het toch nog een beetje kleurrijk te maken, een heerlijk dekentje om om je heen te slaan, ik kan niet zonder. 


Werk en Studie dagen
zachte crêpe hemdblouse, €49,99 / stretchy jeans, €49,99 / suede boots, €79,99 / city bag, €79,99

Ik begin de laatste tijd broeken steeds meer te waarderen. Een hele tijd geleden vond ik rokjes en jurkjes fijner, maar steeds vaker krijg ik er plezier in outfits te combineren met broeken. Zo ook deze. Mooie blouse, donkere skinny jeans en enorm mooie boots. Makkelijk om in te bewegen, maar toch erg fashionable. Met de blouse is enorm veel variatie mogelijk! Deze hieronder bijvoorbeeld.

 chiffon blouse, €49,99 / oversized blouse, €29,95 / chiffon blouse, €49,99


Avond 
kattenprint shirt, €29,99 / rok, 69,99 / pumps, €89,99 / clutch, €39,99 

Dit shirt heeft een kattenprint, dat zegt toch al genoeg? Door dit printje te combineren met een nette rok heb je een super leuke outfit voor een avondje weg of een date. Je kan er natuurlijk andere schoenen bij doen maar ik vond deze hakken het geheel afmaken! Deze outfit zou helemaal af zijn met mooie rode nagellak en/of lippenstift. 

Ik heb zoals ik al zei echt mijn ogen uitgekeken tijdens het maken van deze outfits! Je verbaast je dat Esprit letterlijk voor alle leeftijden wel iets heeft liggen!

Wat is jullie favoriete outfit? 

Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

,

CONVERSATION

11 reacties:

  1. Leuk gedaan! Leuke outfits ook(: ik hoop maar dat de lente snel komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfits, vooral die gebloemde blousejes vind ik heel schattig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De gebloemde blousejes zijn super leuk! :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De gebloemde blousejes zijn inderdaad heel erg gaaf! Ook de "thuis zit" outfit vind ik mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave outfits! Wat leuk dat bloemenprint de hit wordt van dit jaar!
    Liefs,
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. love the second outfit, so cute X

    http://istylethereforeiiwear.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind die crêpe blouse zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel en mooie outfits! x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb zin in de lente. Dit weer maakt mijn zin alleen maar groter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke combi's heb je gemaakt! Kan niet wachten totdat het weer warmer wordt haha, dan kan ik weer blousjes aandoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kleding en kledingcombi's! Ik kan ook niet wachten op de lente en de zomer:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen