Outfit in de zon



Een paar onder jullie volgen mij via instagram en konden al een foto zien van de perfecte blauwe zee. Een typisch google plaatje was het, maar nee, ik ben er echt. Ik zit namelijk in Israel, het is hier tussen de 20 en de 28 graden (hier is dat winter, bij ons noemen we dat een spannende bijna hittegolf). Het is wel fris, want er staat zeker nog wel een windje, maar mijn winterjas heb ik hier zeker niet nodig!



Vandaag droeg ik dit, best zwart, maar ik was heel blij met mijn nieuwe jurkje en dit stond er het leukste bij. 

jurkje, twentysix / jasje, H&M / panty, H&M / laarsjes, twentysix / tasje, vintage / zonnebril, riverisland

Wat vinden jullie van mij (toch wel een beetje donkere) outfit?

Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

,

CONVERSATION

8 reacties:

  1. Oh wauw, prachtige foto's! Heel veel plezier! Ben je daar op vakantie? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie outfit en een prachtige locatie! Veel plezier daar(:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave foto's zo voor die blauwe achtergrond!
    En een leuke outfit trouwens, heel veel plezier nog verder! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah zo jaloers! Geniet maar van het weertje meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vet! Veel plezier nog en ik vind je outfit heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem2/20/2014

    Hele leuke outfit, zo`n panty is erg gaaf! Veel plezier en geniet er van!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben helemaal gek op donker! En het staat je onwijs leuk. Prachtige foto's, wauw! Liefs, Stella.

    BeantwoordenVerwijderen