Outfit van Bart #2


Ik kreeg de vorige keer super leuke reacties van jullie op de outfit van mijn vriend. Vandaar heb ik besloten om het erin te houden (tot zijn grote spijt van nu heb ik nog meer excuses om foto's te maken). Oeps! 



Hoed, Scotch & Soda / overhemd, Minimum / colbert, Asos / pochet, WE / chino, Chasin' / tas, Zara Men 
Suede brogues, Clarks / zonnebril, Ray ban Clubmaster

Dit is zijn outfit van zaterdag! We waren even in Delft geweest, hele leuke stad trouwens als je nog eens een andere stad wil bezoeken. Hij droeg dit, van de bovenstaande merken. 



Ik vond het zelf een hele leuke outfit, deed me een beetje denken aan Mumford & Sons, haha. Wat vinden jullie?

Volg Bart via: tumblr
Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

CONVERSATION

10 reacties:

  1. Heel erg leuk weer! De tas is ook gaaf :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Staat heel leuk bij elkaar allemaal (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig, zo'n artikel! En wat leuk dat je vriend zo'n goede stijl heeft. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe bril en grappige outfit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Hij ziet er goed uit!

    Ik organiseer een leuke surprise giveaway op mijn blog. Zou leuk zijn als je ook mee doet :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen