Body Shop: Handig op reis!


The Body Shop, altijd al een favoriet. Voor cadeaus, voor lekker bodylotions, body mist en ook zeker parfum! Tijdelijk heeft The Body Shop een actie, eu de toilettes, 30 ml, voor maar €7,-!


Het wordt overal wel aangegeven en ze staan ook in elke winkel. The Body Shop heeft hele fruitige geuren en hele bloemige geuren in de aanbieding. Stiekem heb ik ze allemaal geroken (geen grap) en heb ik voor mij persoonlijk de lekkerste uitgekozen! Mijn andere favoriete deel ik ook. 


Ik koos deze geur, Moringa. Hij ruikt heel bloemig, heel fris en heel erg naar de lente. Ik kon deze dan ook niet laten staan. Het is een hele fijne draagbare geur die je gewoon elke dag op kan doen. Niet te zwaar, maar je ruikt hem zeker!


Dit waren mijn andere favorieten! Coconut, Mango en Pink Grapefruit. Die roken ook zo heerlijk. Cocos vind ik altijd al een hele fijne geur, het ruikt lekker zomers maar ook weer niet te heftig fruitig. Wij hebben thuis al wat andere producten van The Body Shop staan met de cocos geur. 
Mango en Pink Grapefruit ruiken alle twee lekker fruitig. Nu is Mango een stuk subtieler dan Pink Grapefruit, die heel lekker aanwezig is, lekker fris ook. 

Het meest fijne aan deze geuren is misschien toch wel dat ze lekker klein zijn. Voor €7,- heb je een heerlijke geur die ideaal is voor op reis. Hij neemt bijna geen ruimte in beslag en je hebt de hele week of de hele twee weken gewoon een hele fijne geur om te dragen! Dit wordt in ieder geval mijn geurtje in Londen, yes! 

Hebben jullie al zo'n heerlijke eu de toilette in huis?

Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

, , ,

CONVERSATION

8 reacties:

  1. Ohh dit lijken me zulke fijne geuren! Ik ga binnenkort even langs!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk zeg! Misschien toch maar even langs binnenkort ;)

    Jules x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat handig zeg , toch maar even kopen en meenemen naar italie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke post en producten ik volg je nu via google friend connect. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, zien er stuk voor stuk heerlijk geurtjes uit, misschien kan ik binnenkort eens gaan ruiken, want je hebt me heel benieuwd gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pink Grapefruit lijkt me zo lekker ruiken! Erg handig dat ze zo klein zijn voor op reis :)

    BeantwoordenVerwijderen