Raak je koffer niet kwijt - Tip!


Alsof de heenreis van je vakantie nog niet stressend genoeg is loop ik elke vakantie weer op het vliegveld te zoeken naar papieren tagjes (ik noem ze maar even zo?) voor aan mijn koffer. Ik vergeet ze altijd, denk er nooit aan tot het moment dat ik mijn koffers af moet geven. Action heeft daar een fijn en schattig tipje voor! Woehoe. 



Deze tagjes zijn van behoorlijk stevig, ik gok, rubber. Ik heb er 2 - behoorlijk meisjes achtige, mijn broertje heeft er 1 - een wat neutralere. Ze zijn makkelijk te bevestigen en zien er behoorlijk stevig uit. 



Waar het allemaal om draait: je kan je gegevens op je koffers zetten. Zonder papier, zonder snel gekrabbel. En het is een leuk accessoire, vind ik! 



Deze tagjes zijn te koop bij de Action (niet in jouw filiaal? Denk dan aan de Xenos, Big Bazar etc) en zoals je van de Action gewend bent, betaal je er niet veel voor. 

Zijn jullie koffers al voorzien van handige gegevens tagjes?


Volg mij via: bloglovin / google / instagram 

Share this:

, ,

CONVERSATION

6 reacties: