Havermoutje


De afgelopen tijd ben ik echt van havermout gaan houden, ik gebruik het met zo veel! Ik had het boekje al een paar keer voorbij zien komen maar vond het nu wel tijd om het te gaan bestellen. Het boek is heel veelzijdig met simpele basis recepten, snacks en zelfs pizza's. Omnomnom. 



Wist je dat je met havermout ook stroopwafels kunt maken? Havermout stroopwafels? Ik niet! Lijkt me zo lekker! Wat ik heel fijn vind aan dit boek is dat het hele simpele, makkelijk te volgen recepten zijn. Alsof dat nog niet genoeg is, ziet het boek vanuit het oog van een vormgever in opleiding er prachtig uit. De foto's zijn ook echt geweldig. 


Er staan ook lekkere zomerse gerechten in. Ik kan niet wachten tot er weer watermeloenen in de winkel liggen. Dit wil ik proberen! 


De avond dat ik het boek binnen kreeg besloot ik meteen de havermoutkoekjes te maken die er in stonden. Echt een aanrader ze waren, ZO lekker en ZO op! Ik heb ze in een uurtje gemaakt en er heel makkelijk een beetje mijn eigen extra's in gedaan. Er staan rozijntjes in het recept en ik heb er gedroogd fruit en nootjes van gemaakt. Heerlijk waren ze. 

Als havermout liefhebber raad ik dit boek aan, aan alle havermout liefhebbers met mij!

Share this:

, , ,

CONVERSATION

3 reacties: