Let me show you Tel Aviv


Tel Aviv-Yafo. Fel blauwe zee, hoge gebouwen van de stad en een heerlijk weertje. Prachtig als je het mij vraagt! 




jurkje, TwentySix Tel Aviv / schoenen, onbekend / tas, Topshop / bloggers trui, MANGO
bril, Ray Ban / enkelbandje, Accesoirize




Ik zou dagen kunnen rond lopen in Tel Aviv. Zowel overdag als 's avonds is het een hele bruisende en gezellige stad. Je hebt er alles, art (wij hebben een hele leuke bauhaus "tour" gedaan!), uitgaan, eten, winkels (zowel kleine plaatselijke winkels als de grote shopping malls). Bij deze foto's stonden we aan de kant van Yafo, wat je achter mij ziet zijn de gebouwen van Tel Aviv! 

Share this:

, ,

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Wat een prachtige fotos en leuke outfit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem4/12/2015

    Wat een toffe outfit en mooie foto's! Vooral je zonnebril vind ik erg mooi. Gave locatie!

    BeantwoordenVerwijderen