Chanel en Donuts


fresh mint green tea + donuts, van de Albert Heijn

Deze zondag geniet ik van groene thee munt en een donut. Meer heeft een mens toch niet nodig? Okeeeeee, misschien toch wel.


Vandaag is een hele rustige zondag, lekker uitgeslapen, rustig ontbeten en nu een beetje aanrommelen met huiswerk, tv kijken, nagels lakken, thee drinken en donuts eten. 



nagellak, Chanel Rouge Noir 18

Ik mag wel van geluk spreken, ik ben al een hele tijd in het bezit van een echte Chanel nagellak. En ik kan jullie vertellen je betaald er dan wel ENORM veel geld voor (lees: rond de 22 euro), maar het is het echt waard. Ik ben echt verliefd op deze nagellak, heel makkelijk aan te brengen, blijft super lang zitten (vind ik altijd heel fijn) en, de kleur, de kleur is prachtig. Dus stel, je denkt ooit, laat ik een cadeautje voor mezelf kopen, Chanel is echt een aanrader! 

Fijne zondag! Liefs.




Share this:

,

CONVERSATION

5 reacties:

  1. Wat een mooi kleurtje die nagellak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb jou genomineerd voor de liebster award, kijk voor meer informatie op mijn blog!!
    Liefs Gea.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah lief! Ik maak er snel een post bij (:

      Verwijderen
    2. Leuk ! Ik volg je nu via bloglovin volg je terug. ? www.lifeofnessah.blogspot.nl

      Verwijderen
  3. Wat een mooie nagellak kleur, leuk voor de herfst ook nu! (: xx

    BeantwoordenVerwijderen