Sweather Weather Tag


De 'sweather weather tag', algemeen bekend en totaal niet nieuw! Maar ik vond het leuk en wel toepasselijk voor de winter die nu gaat beginnen! Dus zie hier, mijn versie van deze 'tag'!


Wat is je favoriete geur kaars?
Ik ben gek op kaarsen! Meestal heb ik gewoon normale simpele kaarsen, maar ik heb toevallig geur kaarsen gekocht bij de primark. Eigenlijk een beetje om het uit te proberen. Bij de Primark zijn ze maar 3 euro voor een pakket van denk ik 24 kaarsjes, geen geld dus! Ik heb ze al aangehad en eigenlijk is het wel heel erg gezellig zo'n geurkaars. Het liefst wil ik nog een Yankee Candle proberen, ik hoor zoveel bloggers en mensen erover, dat moet dan toch wel een hele fijne kaars zijn! 



Koffie, thee of warme chocolademelk?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het hele jaar door thee drink (het liefst groene thee cranberry of muntthee), dus ook in het najaar. Maar zo af en toe heb ik toch ook wel heel erg graag warme chocolade melk. Natuurlijk is de chocolademelk van echte chocolade het aller aller lekkerste. In een grote beker, zonder slagroom (echt waar, ik krijg slagroom echt niet naar binnen), en een stuk speculaas. Ahhhhhhhh. 



Pas jij je make-up routine aan in het najaar? 
Persoonlijk, draag ik eigenlijk vrij weinig make-up. Ik vind het leuk, make-up. Ik kan heel lang kijken in de winkels wat ik nou graag nog wil uitproberen. Maar eigenlijk, bestaat mijn routine vaak uit: gezicht reinigen, dag creme, eyeliner, mascara en labello of lipstick. In de zomer sla ik de dag creme nog wel eens over maar in het najaar heb ik dat echt wel nodig!


Wat is je favoriete eten in het najaar?
Ik houd echt heel erg van zelfgebakken dingetjes. De geur, het 's avonds wachten bij de oven tot het klaar is, warm en vers opeten ohhhhh. Om toch een paar dingetjes op te noemen: wafels, taart, cupcakes en CINNAMON ROLLS! Waarschijnlijk gaan we dit weekend ook weer iets lekkers maken, dus wie weet verschijnt er wel een leuk recept! 



Muts of sjaal?
Sjaals, sowieso sjaals. Ik probeer elk jaar weer een muts op te zetten maar houd het nooit vol. Ik heb krullend haar dus als ik 's ochtends een muts op zet wordt de bovenkant van mijn haar plat en zit ik er de hele dag aan vast. Erg lastig, want ik vind mutsen heel fijn verder.
Naast sjaals, waar ik er super veel van heb, heb ik ook een grote liefde voor sokken. Ik vind altijd overal leuke sokken, en met altijd koude voeten heb je er nooit genoeg, toch?


Wat is je favoriete wintertrui?
Dit is echt een lastige. Ik heb het altijd koud, het kan bij mij zelfs voorkomen dat terwijl iedereen het super warm heeft ik gewoon zit te rillen. In de winter bevind ik me dus voornamelijk onder een dikke laag dekens of naast de verwarming. Meestal, eigenlijk heel vaak, met een trui van mijn vriend. Ik krijg het altijd voor elkaar om zijn truien te jatten, en tot zijn grote spijt liggen er een heleboel als voorraad bij mij thuis, oeps!


Wat is je musthave nagellak kleur van dit najaar?
Zeker weten deze van Chanel. Had er al een post over geschreven maar dit is echt de beste nagellak die je ooit zal gebruiken. Niet alleen dat, de kleur is heel warm en super makkelijk te combineren! Je betaald er wel even wat voor (ongeveer 22 euro volgens mij) maar dan heb je ook zeker weten wat. Naast deze heb ik nog een zelfde soort kleurtje gekocht van de HEMA maar met een beetje een glittertje erin. Leuk voor de feestdagen!


Laarzen of uggs?
Zelf draag ik eigenlijk geen laarzen of uggs. Ik heb ze nog wel van jaren terug maar ze liggen er nu meer als snelle 'hond uitlaat' of 'snel iets uit de auto pakken' schoenen. Ik ben zelf meer van de veterschoentjes, zoals hierboven, Clarks of hakken.
Die draag ik dan ook het liefst en als het dan echt heel koud is, doe ik er een leuk paar sokken onder, tegenwoordig kan dat gewoon!






Wat is het leukste aan het najaar?
Wat is er niet leuk aan het najaar? Ik houd enorm van de zomer, begrijp me niet verkeerd, maar het moment dat het eerder donker wordt en er overal lichtjes verschijnen ben ik gelukkig. Als ik uitzicht zou hebben met heel veel lichtjes zou het echt perfect zijn.
Daarnaast natuurlijk kerst! Kaarsjes, lichtjes, kerstbomen en cadeautjes! Cadeautjes geven dan het liefst nog. Ik vind het heeeel fijn om ze te krijgen maar stiekem vind ik het uitzoeken en het geven nog veel en veel leuker. Lekker het centrum in, bedenken wat ik voor iedereen wil hebben, leuk pakpapier uitzoeken, ohhhhh, zo leuk. 
Daarnaast, sneeuw! Ik vind sneeuw alleen de eerste dagen leuk (haha). Als het nog wit is, en mijn hond (labrador retriever) er met z'n neus in zit. Als het drappig en modderig wordt ben ik het alweer helemaal zat, blijf ik liever binnen!


Heb je een favoriet liedje dit najaar?
Op dit moment vind ik dit nummer heel erg mooi. Het is al een heel oud nummer eigenlijk, maar gecoverd door Scott Matthew. Je moet wel van zwoele sfeervolle muziek houden, maar ik vind het prachtig! En tijdens kerst, ja echt, luister ook ik de meest cliche liedjes die er zijn! All I want for Christmas issssss..



Dat was hem dan! Mijn versie van de sweather weather tag. Foto's (behalve van de Chanel Nagellak en de schoenen) komen van deze twee sites: Autumn + Winter. Fijn weekend!

Share this:

, , ,

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Superleuk artikel meid ! Die kleur van Chanel is ook echt nice ! Ik heb een kleur van Catrice die er een beetje op lijkt maar niets gaat boven Chanel haha ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Die veterschoentjes vind ik trouwens echt heel tof. (:

    BeantwoordenVerwijderen