Favorieten: Beauty bloggers

Deze afbeelding komt van VeraCamilla! Ze maakt achtergronden die wij kunnen gebruiken, super leuk!

Weer een nieuwe favorieten! Ik wilde heel graag jullie laten zien welke beauty bloggers ik dagelijks volg! Ik wil dit ook nog gaan doen voor fashion/food en lifestyle bloggers maar omdat ik deze toch wel het meest bekijk, start ik maar hiermee. 


Diana houdt een blog, maar vooral een youtube kanaal (klik hier) bij over beauty, lifestyle en fashion. Ik moet zeggen, ze is wel echt een duidelijke favoriet. Ik moet altijd best wel lachen omdat haar filmpjes altijd heel spontaan is en ze heel 'droog' iets kan zeggen. Zo ook op twitter.
Ik vind het ook leuk dat ze soms van die simpele lifestyle dingetjes doet, zoals hoe je je kamer gezellig kan maken. Binnenkort gaat ze volgens mij het huis uit, dus ik denk dat we dan weer meer inspiratie kunnen verwachten!


Vera Camilla, wie kent haar niet. Heeft behoorlijk wat filmpjes op youtube staan en een blog vol beauty. Ze post ook behoorlijk wat lifestyle dingetjes en dan niet vergeten: haar nieuwe huis. Jemig wat ben ik jaloers. In hartje Amsterdam, met ramen en uitzicht waar je u tegen zegt. Als ik uit huis ga hoop ik toch echt wel op een huisje/appartement zoals dat. 


3. Teskuh
Ik weet nog dat ik een paar jaar terug achter mijn laptop zat en ineens bij een filmpje van Teske kwam. Ik was eerst verbaasd, want haar filmpjes hadden titels zoals 'hard geshopt jonguh' dat ik me echt af vroeg hoe serieus het was. Maar goed, toch bleef ik kijken, en nu nogsteeds. Haar filmpjes zijn een stuk serieuzer (haha), en ik vind ze eigenlijk altijd wel leuk om te kijken. Daarnaast vind ik de simpele look van haar blog ook erg leuk! 

Dit zijn mijn favoriete beauty bloggers. Ik mag dan zelf niet zo ontzettend veel make-up dragen, maar kijk de filmpjes en tutorials toch altijd graag. Als je deze drie nog niet kende: neem snel een kijkje! Fijne dinsdag. 

Share this:

CONVERSATION

6 reacties:

  1. leuk! Ook mijn favorieten, verder vind ik Beautylab en Beautygloss ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, beautygloss lees ik ook! Maar toch iets minder vaak dan deze drie (:

      Verwijderen
  2. Anoniem12/05/2013

    Ik volg ze ook alle drie!

    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om te zien. diana is ook een van mijn favorieten xx

    BeantwoordenVerwijderen