New in: HEMA lippenstift + Look


Ik was al heel heel erg lang op zoek naar donker rode lipstick. Aangezien de december maand (voor mij) heel erg duur is, kon ik het niet hebben om 15 euro of meer te betalen voor een lipstick! Na heel lang zoeken bij de HEMA vond ik deze. Nummer 14! 


Hij is heel donker wijn rood, heel erg mooi! Ik was al bang dat het zou gebeuren maar bij mijn huid maakte hij super super streng. Toch heb ik een manier gevonden om de donker rode lipstick te kunnen dragen. GELUKKIG. Hij was overigens niet duur, de moisturising lipsticks van de HEMA zijn maar €3,- per stuk en op dit moment loopt er een 25% korting actie!


In eerst instantie had ik maar een beetje van beide gedaan (nummer 14 en nummer 18). Dat was al een stuk beter bij mijn huid! Alleen vond ik het effect van het donker rode wegvallen en heb ik er nog een beetje van de nummer 14 bij gedaan! 


blouse, primark (€5,-)



Ik ben heel erg blij met het resultaat, ik heb mijn donker rode lipstick die ik zo donker kan maken als ik zelf wil! En altijd leuk, hij was heel goedkoop. Ik ga nog een uitgebreid review doen over de HEMA lipsticks, dus die volgt nog!

Wat is jullie favoriete kleur lipstick?

Volg mij op: bloglovin / google / instagram

Share this:

, , ,

CONVERSATION

7 reacties:

  1. Mooie kleuren! Ik heb zelf ook een lipstick van de HEMA en die is echt fijn. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi dat donkere! Staat je ook goed hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nummer 18 heb ik zelf ook en ik vind die echt heel mooi en handig :)

    Die kleuren gemixt staat ook wel heel leuk :)

    liefs,
    Femke van Unendful

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je zo zelf kan bepalen hoe donker je het wil!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh staat je zo goed! Ik ga denk ik eens langs gaan bij de hema! :D

    BeantwoordenVerwijderen