Leuke dingen #3


De derde alweer! Ik vind het zo leuk wat ik soms tegenkom op internet. Net als deze foto hierboven, dit stel is 61 jaar getrouwd en heeft een fotoshoot gedaan geïnspireerd op "UP". Is het niet lief? 



Ik kende hem al, maar deze vrouw blijft geweldig. Ze heeft een dansje uit haar hoofd geleerd en is hier later ook mee in 'The Ellen Show' geweest. Helaas kan ik dit filmpje niet vinden.. 






Schaamteloos voel ik me behoorlijk aangesproken door deze foto. Heel erg aangesproken. Ik had dit ook kunnen doen. Ik meen het. 

Het is een korte "Leuke dingen", ik had heel veel leuke dingen gevonden de afgelopen tijd maar niet echt opgeslagen! Beetje jammer. Ik ga het mapje weer vullen en beloof een grotere post de volgende keer!

Hebben jullie nog leuke dingen op het internet gevonden?

Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

CONVERSATION

6 reacties:

  1. Wat een leuke foto's allemaal! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :D :D die laatste foto. Geniaal. Zou ik nooit durven. Kattenplaatjes zijn altijd goed, fijne post :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha echt ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem1/11/2014

    Leukkk! En ik ben ook heel erg fan van die laatste foto. En die eerste om niet te vergeten, die is ook zoo lief!
    Up is sowieso zo'n mooi verhaal.
    Leuke post!

    xx May

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah ! Leuk om te zien ! Die warme chocolade hmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem1/11/2014

    Erg leuke dingen! Word je vrolijk van!


    x Angela
    www.bouncingbrunette.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen