Vakantie 2014


Natuurlijk is het jaar net begonnen, maar veel van ons hebben al vakanties geboekt en ook mijn vriend en ik zijn er al mee bezig. In eerst instantie wilden we in de zomer, alleen denken wij dat in het hoogseizoen naar Londen gaan nog drukker is dan het al is, en prijziger natuurlijk! Dus wij kiezen Londen voor in de meivakantie, en gaan in de zomer ook nog iets kleins doen. 


Nu ben ik zelf nog nooit in Londen geweest, ik ken het alleen van de foto's en de reisgidsen die ik heb gehaald zoals je hierboven ziet. Mijn vraag is dan ook aan jullie: hebben jullie tips? Wat moeten we echt gaan zien, wat is een fijn gebied om een hotel te kiezen en waar kan je het leukste winkelen? Ik hoor super graag van jullie, elk kleine beetje helpt! 

En! Waar gaan jullie heen dit jaar?

Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

, ,

CONVERSATION

12 reacties:

  1. Ik kan je helaas geen tips geven over London, ben er ook nog nooit geweest maar wil er ook super graag heen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Londen lijkt me superleuk, ik ben er ook nog nooit geweest dus ik heb helaas geen tips! Ik heb zelf nog geen idee waar ik heenga op vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf ! Ik vind Londen echt een ontzettend leuke stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Londen is zo leuk! Als je genoeg tijd hebt is Westfield leuk om te shoppen, een groot winkelcentrum! Ook Oxford Street en Regent Street zijn leuk om te winkelen. Covent Garden is ook leuk en je kunt er voor niet te duur eten. En natuurlijk de toeristische dingen zoals de Big Ben en Tower Bridge :-) liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk! Ik ben 2 keer in londen geweest, en wil zo graag nog een keer. Ik ga in de zomervakantie met 2 vriendinnen naar griekenland, kreta. Hopelijk gaan mijn vriend en ik samen ook nog iets kleins boeken, maar dat word waarschijnlijk dan een weekend weg of een midweek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er goed uit ik ben er nog nooit geweest maar toevallig zei ik tegen mijn moeder onder het eten, mam ik wil een keer twee daagjes weg naar Londen met jou!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Ben er zelf nog nooit geweest, maar wil er wel graag heen! Ik weet nog niet wat ik in de zomer ga doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Londen is ge-wel-dig!
    Wat betreft hotel, goedkope hotels heb je eigenlijk niet echt in Londen, jammer genoeg. Ik ben er dit jaar twee keer geweest en heb beide keren een beetje buiten het echte stadscentrum gezeten, met de metro ben je dan alsnog zo in de stad!
    En over het winkelen, daar zijn zo veel leuke plekken voor te vinden! Sowieso rond Oxford Street/Regent Street heb je bijna alle toffe winkels als Topshop/Forever21/VS/Primark/Hollister en nog héél veel meer. Verder vond ik de Boxpark Shoreditch Pop-Up Mall ook erg leuk, en dit is prima te bereiken. (: En als laatste nog Camden Market, voor allerlei prullaria, tweedehands spullen, goedkope kleding en gewoon super leuk om rond te snuffelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat je naar Londen gaat!
    Ik heb Londen zelf in een dag gezien.. ik had maar kort de tijd en daarom een toeristen bus gepakt langs alle highlights. Dus aan echte tips kan ik je niet helpen.
    Vooral fijn op Internet rondneuzen en spontaan eens een bus of metro pakken in Londen! Ik zal vooral vooraf niet teveel plannen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeh leuk! Ik ging 2 januari. Ik heb op me blog een artikel gemaakt met wat ik allemaal gedaan heb, misschien dat er wat tussen staat voor je: http://anexpensivedaisy.blogspot.nl/2014/01/londen-2014.html#more

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Ik hou echt van Londen! Geweldige stad!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf dat je naar Londen gaat! Oxford street & Regent street zijn inderdaad leuke shoptips :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen