New in: Budget proof Chelsea Boots


De afgelopen week was ik dus in het zonnige en warme Israel. Zoals jullie al konden lezen in een outfit post, kocht ik ook aardig wat spulletjes (Alles wat ik heb gekocht komt in een nieuwe post er snel aan!): onder andere deze boots. 



Ik heb deze boots gekocht bij TwentySix, heel erg vergelijkbaar met de Primark. Het is eigenlijk een Primark (vind ik) maar dan met een andere naam. Ik heb even snel gegoogled maar de winkel heeft geen website, zo jammer! Ik heb omgerekend nog geen €8,00 betaald voor deze boots en ze zitten echt heerlijk. Zoals ik al zei, ik heb ze al gedragen, dus gloednieuw zien ze er niet meer uit: maar ik ben er heel blij mee!


Deze boots zullen vast wel te krijgen zijn bij de Primark of elk andere winkeltje die goedkope kleding heeft. Ik ben in ieder geval heel erg blij en dan die prijs, geen geld!

Ik weet dat Chelsea Boots best populair aan het worden zijn, wat vinden jullie van deze laarsjes?

Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

, ,

CONVERSATION

16 reacties:

  1. Ze zijn heel erg mooi! Prachtige foto van je aan zee, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem2/26/2014

    Wat een mooie schoenen; lekker simpel en zwart! En wat een heerlijke zonnige foto'!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem2/26/2014

    Heel erg leuk, en voor maar €8!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi en leuk dat ze budget proof te vinden zijn. Mooie schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw! Hele mooie schoenen, mooie foto ook met het water! Helemaal zin in vakantie nu :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel simpel, maar toch heel erg leuk! En altijd handig, zwarte schoenen! Liefs, Stella. PS; Mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaff!! Deze wil ik ook nog wel hebben haha.
    Ik wou je gaan volgen op bloglovin, maar was even vergeten dat ik je al volgde.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, die zijn echt leuk! :-) Wat een mooie zonnige foto's trouwens. Het zonnetje mag hier ook wel wat meer gaan schijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat goedkoop voor zulke leuke schoenen! groetjes Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Anoniem3/01/2014

    Wauw, ze zijn echt ontzettend tof! Ik wil ze zelf ook graag hebben. Leuk blog! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw, perfect schoenen en al helemaal voor die prijs! Love it :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooierds, het lijkt net echt leer !

    BeantwoordenVerwijderen