Nieuwe fluffy voering jas


Toen ik mijn winterjas kocht bij de MANGO was ik daar heel erg blij mee. Het was een nette grijze jas, die ik nog steeds heel mooi vind overigens. Toch miste ik een stoer jasje die ik bij mijn nette kleding kon combineren. Overal is flinke sale begonnen dus ik hield mijn ogen open. Uiteindelijk vond ik bij de WE precies wat ik zocht.



broek, ZARA / blouse, Primark / horloge, Daniel Wellington / jas, WE / schoenen, Massimo Dutti 

Het is een jasje van stof met een fluffy binnen kant, wat echt lekker warm is. Niet de hele binnenkant is fluffly maar wel een groot deel. Dit jasje heeft mij €25,- gekost maar ik zie dat hij inmiddels alweer €20,- is.. Dat gaat snel, ik heb hem net een paar dagen! Mocht je hem ook leuk vinden, zou ik snel zijn. Je kan hem hier vinden! Ik heb hem gewoon in dezelfde maat als mijn andere jas gekocht (in mijn geval XS) - mocht je je afvragen hoe hij valt! 




Share this:

CONVERSATION

14 reacties:

  1. Wat een onwijs leuke jas, hij zit denk ik ook lekker warm! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeel leuk! En die een na laatste foto vind ik prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk jasje, staat je ook mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een mooie winterjas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig jasje! Hmmmmm, nu twijfel ik heel erg of ik ook niet nog dringend een jas nodig heb... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem1/12/2015

    Leuke jas! Zeker omdat het een koopje is :D Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke jas! Heerlijk zo'n voering he? Ik heb het ook in mijn Parka:)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker warm! Die laatste foto is zo leuk gemaakt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk jasje is het, hij lijkt me heel fijn! Leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk jasje, hij lijkt me erg fijn! Ook leuk gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. vette jas, ik vind je kapsel ook echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen