Foodplog vrijdag 20 en zaterdag 21 februari / Wat eet ik op een dag?


Vrijdag ontbijt / Voor mijn ontbijt had ik een appel peer smoothie, een halve appel en een hele peer in de blender met een beetje water. Dit was eigenlijk een beetje geïmproviseerd omdat ik een hele appel wilde gebruiken in een smoothie maar de ene helft van de appel eigenlijk niet goed meer was. Daarbij at ik een klein bakje magere yoghurt met spelt cruesli, pompoenpitten en twee gebroken paranoten. Natuurlijk als laatste een groot glas water!



Vrijdag tussendoor / Onderweg (om 7 uur) kocht ik een kopje thee bij de Kiosk. Ik neem het normaal zelf mee maar daar had ik geen tijd meer voor en het was zo koud, brrrrr.
Rond half 11 nam ik een bakje Franse magere kwark met wat gebroken walnootjes en blauwe bessen. Daarnaast een kopje thee! 


Vrijdag lunch / Als lunch had ik twee eieren gebakken met een half rood uitje, dit doe ik gewoon 's ochtends voor ik naar mijn stage ga. Bij mijn omelet at ik een halve avocado, twee tomaten en lekker wat feta kaas. 


Vrijdag tussendoor / Hij was al op voor ik het wist. Ik at een lekkere Eat Natural bar met yoghurt coating. 


Vrijdag Diner / Door mijn reistijd kon ik pas laat eten maar het was erg lekker. Meergranen wrap met hummous, avocado, paprika, gebakken tomaatjes en vegetarische stukjes! Ik had net iets te veel gemaakt voor op mijn wrap dus het laatste beetje at ik er los bij. 


Vrijdag tussendoor / Als tussendoortje at ik een stukje van mijn bananenbroodcake en een havermout koekje! 


Zaterdag



Zaterdag ontbijt / Ik at als zondags ontbijtje magere yoghurt met spelt en noten cruesli met banaan en kaneel. Daarbij versgeperste sinaasappelsap en een glas water, heer-lijk. 



Zaterdag tussendoor / Mijn laatste havermoutkoekje! Yum. 



Zaterdag lunch / Wat later in de ochtend maakten we speltbagels. Die at ik meteen als lunch met jonge kaas en mais. Het recept voor de speltbagels komt van chickslovefood.



Zaterdag tussendoor / Later in de middag kreeg ik weer trek dus nam ik flink was druifjes en een cracotte met Skippy pindakaas. Dit is Amerikaanse pindakaas en op dit moment absoluut een favoriet. ZO lekker. 


Zaterdag Diner / Pannenkoeken! Ik at een paar pannenkoeken met frambozen en kaneel. Dit zijn overigens gewoon normale ouderwetse pannenkoeken. Yum. 


Zaterdag Tussendoor / Alsof pannenkokeen nog niet genoeg waren! M&M koekje, ach, het was weekend. 

Share this:

,

CONVERSATION

2 reacties: