4x ontbijt: gezond en lekker


Ontbijt is de lekkerste maaltijd van de dag als je het mij vraagt. Ik denk ook als je goed ontbijt, of de dag begint met iets gezonds voelt het altijd beter, daarnaast maak je ruimte voor iets lekkers in de middag. Vind het zelf een prima theorie. Hier 4 keer een lekker en gezond ontbijtje! 



1 / Naturel (beetje vanille achtige) soya yoghurt, granola en Nestle Fitness flakes, kleine banaan en flink wat kaneel. 



2 / Havermout pannenkoeken! 1 ei, 1 banaan en ongeveer 30 gram (een flinke hand) havermout. Prakken, klutsen, mengen (of alles in de nutribullet), bakken als kleine pannenkoekjes en klaar! Ik at dit met Rusty's honey roasted peanutbutter.



3 / Osem (in nederland ook te koop bij de Lidl) crackers, Rustys peanutbutter, banaan en een kopje groene thee. Ook heel lekker om nog een beetje kaneel over de banaan te strooien!


4 / Havermout met warm water (30 seconde in de magnetron), flink wat kaneel, een hele appel, 2 (medjoel) dadels en zonnebloempitten. Bijna appeltaart! 

Share this:

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Wat een fijne ontbijt inspiratie! Zelf eet ik graag havermout, maar banaan pannenkoekjes vind ik ook heerlijk.m

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die tweede lijkt me heerlijk met die pannenkoekjes! Je foto's zijn ook prachtig trouwens :) Ik ga je volgen op insta! xx

    BeantwoordenVerwijderen