Favorieten: Tijdschriften


Iets wat ik heel erg graag met jullie wil gaan delen zijn: favorieten. Simpele dingen, kan een merk zijn, een paar schoenen, een site en ga maar door. Ik wil ze allemaal delen! Ik zal van elk 'favorieten' dingetje een top 2 of top 3 maken.


Ik zou dan heel erg graag willen beginnen met tijdschriften. Ik. Verslind. Ze. Ik kan uren in de winkel zijn, bladeren, kijken, lezen, bladeren, kijken, lezen. Ik studeer Vormgeving (grafisch vormgeven om heel precies te zijn) en ben dan ook dagelijks bezig met layouts, teksten en aanvullend beeld. Het is voor mij dan ook zeker geen straf om inspiratie op te doen voor lessen, vind het geen probleem om met een stapel tijdschriften voor de tv te zitten en gewoon inspiratie eruit te scheuren. 

Voor mijn favorieten tijdschriften heb ik een top 2. Ik zou een top duizend kunnen maken, ik heb 3 stapels en een plank vol tijdschriften, maar ik heb bewust voor deze twee gekozen. 

Als eerste, de ELLE. Enorm bekend, ik hoef jullie ook zeker niet uit te leggen wat de ELLE inhoud, maar ik vind het prachtig. Beeld, tekst, de grootte (ik houd van grote foto's, grote tijdschriften). ELLE heeft altijd een soort simpel randje. Daarmee bedoel ik, ze gebruiken veel wit, veel grijze en zwarte letters en toch zijn de foto's zo mooi dat het heel compleet is. Ik ben fan!

Als tweede, de LINDA (MEIDEN). Ik had er ook een Linda bij kunnen leggen, maar ik ben altijd net iets sneller met de LINDA MEIDEN kopen dan als ik ik de "gewone versie" in de winkel zie liggen. LINDA MEIDEN is heel leuk lezen, het is grappig, duidelijk en fris vormgegeven (ja ja, jullie merken wel dat ik in het vak zit) en gewoon een leuk blad. Het is iets speelser dan de ELLE en misschien daarom ook wel weer heel leuk. 


De ELLE en de LINDA MEIDEN liggen nu in de winkel, beide zijn de December nummers en te koop voor €4,99 (ELLE) en €5,50 (LINDA MEIDEN). Fijne avond!

Share this:

,

CONVERSATION

2 reacties:

  1. Linda meiden is leuk! Ik vind die 'cleane' stijl ook altijd erg mooi. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik hou echt van de Elle!
    Linda meiden ken ik niet, misschien omdat ik uit België kom ^^

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen