Maandag outfit!


Maandag is altijd mijn vrije dag, dus een comfortabele outfit is wel zo lekker. Toch vond ik het leuk om mijn (nieuwe) hakken aan te doen, en het stond ook het aller leukste. 
Dit is ook trouwens mijn duurste rok, en ik ben er nogsteeds zo blij mee. American Apparel is altijd zo duur, maar ik heb er al een hele tijd plezier van!
Buiten dat ik straks even ga lunchen en vanavond mijn vader ga ophalen van schiphol is het vandaag vrij rustig. Fijne maandag! 


shirtje, H&M / rok, American Apparel / hakken, New Look

Share this:

,

CONVERSATION

7 reacties:

  1. Vooral de rok vind ik heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem11/11/2013

    Superleuke outfit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattig, zo'n maxi skirt staat je echt goed! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toffe outfit, hij staat je heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo een toffe, gezellige blog dat je hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, dankje! Super leuk om te horen, vooral omdat ik jouw blog echt geweldig vind!

      Verwijderen