Ontbijt op bed


Ik heb vanochtend een heerlijk ontbijtje gemaakt voor mij en mijn vriend. We moeten vandaag beide zoveel doen aan schoolwerk, dat dit wel heel fijn was.

Gisteren hadden we een verjaardag, super gezellig, maar was wel heel ver. Wij moesten een uur rijden met de auto en waren dan ook (ook omdat het zo gezellig was) pas na 3 uur thuis. Moet ik eerlijk toegeven dat we na die verjaardag ook nog Utrecht in zijn gegaan om wat te drinken, maar toch!


De rest van de middag dus met de laptop en boeken op schoot voor het schoolwerk. Gelukkig hoef ik verder niks te doen vandaag. Fijne zondag!

macbook sticker, etsy

Share this:

CONVERSATION

8 reacties:

  1. Ziet er lekker uit! & wat heb je een ontzettend leuke blog, ik volg je vanaf nu via bloglovin. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er heerlijk uit! Ik vind je blog erg leuk,great job!

    LiefsGea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This looks soo testy, really cute! I like your blog! Maybe you can visit my blog and follow me on gfc and bloglovin.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh dat ziet er echt heerlijk uit, en mooie foto's ook zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's zeg! Ik hou van lichte foto's, haha. Het ontbijtje ziet er trouwens heerlijk uit. Hopelijk hebben jullie ervan genoten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mmm het ziet er heerlijk uit!
    Ik vind je blog trouwens heel tof en volg je nu op bloglovin. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmm, ziet er echt heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen