Outfit Bart: feest!


Mijn outfit stond al online, maar Bart zijn outfit nog niet. Dit is zijn outfit, die hij droeg zaterdag bij de 50e verjaardag van zijn moeder.




broek, WE fashion / colbert, WE fashion (dit is een bij elkaar horend geheel: pak) / overhemd, WE fashion
schoenen, Manfield / sjaal, WE fashion



jas, WE fashion / sjaal, WE fashion / horloge, Timex / riem, WE fashion


Je zou BIJNA denken dat WE fashion deze outfit heeft gesponsord. Maar nee, dat is niet het geval. WE is simpelweg 1 van zijn favoriete winkels!

Wat vinden jullie van deze outfit? Gaat jullie vriendje, vader of broer ook zo netjes bij etentjes? 

Volg Bart via: tumblr
Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

CONVERSATION

5 reacties:

  1. Leuke post ! En je nieuwe layout is ook erg prettyyyy ! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post! Mijn vriend koopt ook graag bij de WE. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit heeft die aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke outfit heeft hij aan. Ik las nog een goed je blog naam de e ervoor weg en de s erachter weg dan staat er Melina, mijn echte naam. Grappig! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit! En hij lijkt wel fotogeniek haha (;

    BeantwoordenVerwijderen