WINACTIE! (GESLOTEN: WINNARES > LENETH)


Ik had het al eerder gezegd maar nu toch echt! Mijn aller eerste win actie! Speciaal voor jullie heb ik zelf iets leuks uitgekozen en gekocht. Ik ben er heel blij mee, ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden!




Wat kun je winnen?
Zoals je hier boven ziet kun je een super mooie ketting winnen, een soort statement neckless maar niet te groot. Erg mooi vind ik hem zelf. Daarbij krijgen jullie dit lichtblauwe tasje, super handig voor je OV of sieraden als je een weekendje weg gaat!

Wat moet je doen?

  • Volg mij via bloglovin en/of google (staan ook rechts)
  • Laat hieronder een reactie achter met een geldig email adres (als je je email adres nou niet op het internet wil zetten, stuur dan even een mailtje: emelinas.blogspot@gmail.com)
En dat is dat! Zo makkelijk is het! De winnaar kies ik op maandag 10 maart, de winnaar krijgt een persoonlijk mailtje dus houd je mailbox in de gaten! 


Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

CONVERSATION

25 reacties:

  1. Heel erg leuke winactie! Ik volgde je al dus dat komt mooi uit! (;
    Ik doe mee hoor (: Mijn mail: meloentaaltje@hotmail.com
    xlove.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw leuk ik doe mee! Ik volg je op BL
    Die ketting is echt zo prachtig!
    Mijn e-mail is starvomiter (at) google.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke spulletjes! Ik doe graag mee, ik volg je via Bloglovin en Google!
    (dinjadonut@gmail.com)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wauw, wat leuk! De blauwe kleur is prachtig. Ik doe graag mee :)
    labelofsuze@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaah, wat leuk! Zo lief dat je zelf iets hebt uitgezocht & gekocht voor een van je bezoekers! Ik doe graag mee! Ik volg je al op Bloglovin, en zal je nu ook gaan volgen op Google (even uitzoeken hoe dat moet) Liefs, Svenja (xsvenjax@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supertoffe giveaway meid ! Ik zou het geweldig vinden dit te winnen ! MIjn emailadres is marykejane@hotmail.com en ik volg jou uiteraard via Bloglovin' en straks ook via Google als dat wat meewerkt haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik had mijn oog al eens op dat leuke tasje laten vallen! En de ketting is ook heel mooi! Ontzettend leuk dat je er lekker voor bent gaan shoppen en dit allemaal voor een van je volgers hebt uitgezocht! Lief! Ik zou het graag willen winnen, lijkt me ontzettend leuk (: Veel liefs, Stella. PS; Mijn e-mail adres is snoodaard4@gmail.com, ook handig als ik als vergeetachtig miepje dit niet vergeet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe heel graag mee, wat een prachtig tasje! (Ik ben wel belg, geeft dat?). Mijn mail vind je op mijn site. Vele groetjes en succes aan iedereen!
    Ik volg je via instagram en bloglovin'

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee geeft helemaal niets, ook uit Belgie mag je meedoen!

      Verwijderen
  10. Leuke winactie! Ik doe graag mee, die ketting is super mooi! :)
    Mail vind je op mijn blog, maar ik zal hem nog wel even mailen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe mee, superleuk!
    Ik volgde alles al, haha!
    Blijf zo doorgaan, ik vind je blog echt leuk!
    email: miouzib@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie ketting en tasje! Ik doe graag mee, m'n email is lenethwitte@gmail.com
    Liefs ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke winactie!! Ik doe graag mee.
    Ik volgde je al op bloglovin en volg je nu ook via GFC.
    Mijn email is: rosannevandierenn@hotmail.com
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supergave giveaway, ik doe graag mee! Ik volg je via GFC en mijn emailadres is thestylishconfessions@gmail.com

    xx
    Discover my Stylish Confessions♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke winactie! Mijn e-mail adres is melaniejongtjienfa@gmail.com

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb je genomineerd voor de liebster award! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aah wat een leuke spulletjes. Prachtig kettinkje en tasje. :) Ik doe graag mee en volg je via zowel Bloglovin als GFC. Liefs, Rowan (rebelsmaarromantisch@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat super leuk! Ik volg je op Bloglovin, mijn email adres is: Adieneguijt@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk, ik doe mee! :) lleoniie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die ketting is echt mooi en dat tasje heeft een mooi kleurtje! Leuk uitgezocht! Ik volg je via bloglovin en GFC. (sweetcutediary@outlook.com)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Anoniem3/04/2014

    Wauw, wat een mooie spullies! Ik doe mee :) mijn emailadres is personalwanderlust [at] hotmail [dot] com en volgen via Bloglovin' deed ik al.

    Ook wil ik je even laten weten dat ik je genomineerd heb voor de Liebster award! http://personalwanderlust.wordpress.com/2014/03/03/liebster-award-nomination/

    Liefs, Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik volgde je al op allebei! Vooral dat tasje ben ik verliefd op! Dus ik doe graag mee!

    Liefs, Merel
    theblondetales@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel cute allemaal! Ik doe graag mee. Ik volg je nu via Bloglovin!
    angelavanrosmalen@gmail.com
    Liefs, Angela.

    BeantwoordenVerwijderen