Favorieten: Leighton Meester for Nelly


Niet om het één of ander, maar Leighton is en blijft gewoon geweldig. Al sinds seizoen 1 van Gossip Girl vond ik haar al leuk. Niet te vergeten dat ze potverdorie jaloersmakend mooi is! Nu kwam ik er achter dat Leighton met Nelly in samenwerking was gegaan en dat gaf mij het idee om er over te schrijven, want eerlijk is eerlijk, ik heb nooit echt aandacht besteed aan Nelly. 






Wat is dus de campagne? Nelly bestaat inmiddels alweer 10 jaar. Hierom heeft Leighton op Nelly haar favorieten verzameld, een super leuk idee, want Leighton is super fashionable en Nelly trok echt wel mijn aandacht!





Ik vond het echt een super leuk idee, de foto's zijn echt heel mooi en puur. Dus ik besloot mijn favorieten van Leighton's favorieten onder elkaar te zetten (lekker dubbel, uhuh).


Ik vond deze jurk echt heel erg mooi, super classy. Toen ik de product foto zag was ik wel een beetje verbaasd, ik had de opening aan de zijkant nog niet eens gezien! Toch blijf ik erbij, dit is een mooie feestjurk.


Deze hakken zijn mijn favoriet der favorieten. Ik heb al hakken die er een beetje op lijken, maar jeeeetje, wat zijn deze mooi.


En dan deze! Met de lente in aantocht is dit toch wel een perfect item. Heel vrolijk en ik moet meteen aan lekker weer denken.

Ik ben echt heel enthousiast en ga zeker vaker bij Nelly kijken. Misschien zelfs snel al iets bestellen! Je kan hier klikken voor nog meer 'picks bij Leighton'.

Hadden jullie de campagne al gezien? Wat vinden jullie ervan?

Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

CONVERSATION

6 reacties:

  1. Leighton is idd echt super & vind de campagne heel erg leuk. De zwarte peplum jurk vind ik het mooist, en is ook helemaal mijn stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leighton is echt een jaloersmakend mooie vrouw! Ik vind de outfit met het shortje het leukst

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben altijd al fan geweest van Leighton al sinds Gossip Girl. Ze is gewoon een prachtige vrouw met een mooi figuur.
    Ik vind dat laatste jurkje heel erg leuk trouwens.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had de campagne nog niet gezien ben net gaan kijken. En die schoenen zijn nu ook een favoriet van mij!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze is echt zo knap! Ik vind die jurk en die top met highwasted short echt heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de collectie echt heel erg tof! Echt een mooie collectie.

    BeantwoordenVerwijderen