Londen 2014 - Outfit 1 (Oxford Street)


De echte, allereerste dag, de dag van de vlucht, was een beetje een tegenvaller. Voor iedereen die in Londen was en is weet dat er een flinke staking was begin deze week. Wij zaten daar helaas midden in. We gingen van station naar station met twee koffers, geen idee hoe snel het zou gaan. Uiteindelijk hebben we ruim 5 uur gedaan over een reis die normaal 1,5 duurt. Dat is een beetje jammer als je net uit het vliegtuig komt. Maar, het hotel maakte alles goed. De volgende dag, onze eerste volledige dag, waren we in Oxford Street. En.. HET WAS SUPER MOOI WEER!





top, Urban Outfitters / rok, Primark / tas, Primark 


In eerst instantie had ik een shirtje met lange mouwen aan EN een jasje. Maar al snel merkten we dat dit echt veel en veel te veel was. Ik heb de rest van de dag met dit super schattige shirtje rond gelopen, die ik overigens ook in Oxford Street heb gekocht. Ahhhhh ik wil terug naar Londen.. 



Een volledig verslag, inclusief shoplog en misschien wat film materiaal volgt heel snel! Hoe was jullie week (vakantie?) ? 


Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

, , ,

CONVERSATION

11 reacties:

  1. Oh, leuke foto's! Wat jammer dat de reis niet zo prettig was, mooie outfit! Ik ben benieuwd naar een shoplog, en verslag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit! Jammer van die staking!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's heb je gemaakt! Je outfit ziet er ook prachtig uit! Als ik al die tassen zo zie, ben ik wel heel erg benieuwd naar je shoplog!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem5/04/2014

    Geweldige outfit, je ziet er prachtig uit meid!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, je past helemaal bij London!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Londen is zo leuk! En hele leuke outfit (:
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Anoniem5/04/2014

    Suuuuperleuke foto's! Ziet er heel goed uit zeg :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe foto's! Balen van de staking, maar zo te horen was het toch nog heel leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke outfit en prachtige foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke spontane foto's! En een mooie klassieke outfit vind ik het :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem5/05/2014

    Leuke foto´s! Ik vind de outfit erg leuk, heel klassiek maar toch ook van nu.

    BeantwoordenVerwijderen