Labello Fruity Shine Watermelon


"Mijn lippenbalsem verzameling uitbreiding" continues.. Ik was al een hele tijd zo ontzettend benieuwd naar deze (nieuwe?) Labello heb ik hem dan eindelijk gekocht. Een hoop positieve reviews haalden me over, dus ik zal zeker niet de eerste zijn die er over schrijft. 



Ik ben gek op watermeloen, laten we daar alvast mee beginnen. Watermeloen is iets wat ik kan eten tot ik er buikpijn van krijg. Ijsjes, watermeloen ijsjes, die bestaan ook, zo lekker. Maar nu, de watermeloen lippenbalsem.



De fruity shine "collectie" vind ik altijd heel fijn en heeft me nooit eerder teleurgesteld. Hoe dol enthousiast ik ook was over het feit dat het een "watermeloen lippenbalsem" was moest ik eigenlijk enorm wennen aan de geur. Eerst dacht ik, oh lekker, en toen rook ik iets langer en toen dacht ik, hm vreemd. Het is een best wel sterk en toch niet zoet als je verwacht geurtje. Heel gek om uit te leggen! 


Hoewel ik bang was dat dit op mijn lippen zou gaan irriteren, die vreemde geur, was dit eigenlijk helemaal niet zo. Als je hem eenmaal op hebt is er wel een "hm, watermeloen" gedachte. Eigenlijk is hij dan heel lekker! De geur is niet zo sterk op je lippen en de balsem geeft een hele mooie glans! Met ups en downs kwam ik tot de conclusie dat de Labello Fruity Shine Watermelon zeker een succes is. 

Hebben jullie deze Labello al geprobeerd?

Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

, , ,

CONVERSATION

6 reacties:

  1. Klinkt goed! Labello is altijd fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij klinkt fijn! Zo lang hij op je lippen "mmm watermeloen" doet, is er niks verkeerd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet eruit als een fijne lippenbalsem!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed! Ik ben erg benieuwd.

    XX
    Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah ik ben heel erg benieuwd! Zeker super zomers

    BeantwoordenVerwijderen