Power Food - Rens Kroes


Rens Kroes, het zusje van -, schreef een boek. Ze was al te zien op de cover van de Glamour en afgelopen week was het zo ver, het boek kwam uit. Het boek draait om gezond eten, het staat vol met haar recepten, recepten waar zij van geniet met haar omgeving. Zo wordt haar neefje genoemd en haar vriend meerdere malen. 




Als vormgever in opleiding moet ik wel iets zeggen over de uitstraling en het ontwerp van het boek. In 1 woord: top. Het is zo simpel, mooi en toch uniek. Mooie grote foto's, duidelijke lettertypes, schattige quotes. Het ziet er gewoon heel verzorgd uit, er is duidelijk aandacht besteed aan de vormgeving, mijn stijl is het zeker, maar ieder zo zijn smaak natuurlijk!


Zoals je op de foto van de inhoud kan zien is het onderverdeeld in verschillende kopjes! Heel mooi hoe er de ruimte voor genomen wordt om alles te vertellen. 



Er staan niet alleen recepten in maar ook redenen achter de ingredienten. Wat ik heel mooi vind! Zoals je kan zien heb ik aardig wat recepten die ik uit wil proberen uit het boek, haha.. Oeps! Ik ga hem er zeker vaak bij pakken de komende tijd. Dit boek is duidelijk een aanrader als je je bezig houdt met gezond eten. Er staan leuke recepten in, ook voor koek en cake.

Hadden jullie al gehoord van dit boek?

Volg mij via: bloglovin / google / instagram

Share this:

, , ,

CONVERSATION

4 reacties:

  1. Ik ben benieuwd naar wat je uit het boek gaat maken! Hij lijkt me heel fijn. Vind het ook goed om te weten waarom bepaalde ingrediënten zijn gekozen. Dan kun je dit makkelijk toepassen op je eigen gerechten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een interresant boek, daar kan je nog wat van leren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er een leuk boek uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik dit boek wil hebben haha. Lijkt me een interessant boek liefs x

    BeantwoordenVerwijderen