Wat te doen in het vliegtuig


In het vliegtuig zitten is heel leuk maar erg goed in rustig voor me uit staren ben ik niet! Ik wil altijd wel wat te doen hebben. Dit zijn mijn favoriete dingen om te doen tijdens een vlucht, de vluchten die ik heb meegemaakt duren tot ongeveer 5 uur.



Muziek luisteren
Rustige muziek vind ik tijdens het vliegen altijd het fijnst. Een beetje om je heen kijken, drankjes aannemen, genieten van je vliegtuig maaltijd. Dit is allemaal net zo fijn met een leuk muziekje op de achtergrond. Ik maak tijdens het reizen het allerliefst gebruik van een koptelefoon, dit is mijn aanwinst: TrueSpin koptelefoon van DefShop. Het is een fijne, niet al te grote koptelefoon. Geluid is goed, hij zit fijn en hij is makkelijk te verstellen naar je hoofd! Wat ik ook heel fijn vind is dat hij niet te strak om je hoofd blijft zitten, echt een voordeel. Ik heb de mat grijze variant maar ze hebben ook hele mooie felle kleurtjes. Mocht je benieuwd zijn naar deze koptelefoon, neem dan een kijke bij DefShop, daar kun je alle kleurtjes bekijken!



Films en series
In sommige gevallen van luxe heb je een schermpje voor je waar je alles op kan kijken wat je wil. Dit is meestal bij de wat langere vluchten maar ook als je op stapt bij bijvoorbeeld een tussenstop vlucht vanuit Amerika. Als je geen schermpje hebt vind ik het nog altijd fijn om iets te kunnen kijken, het liefst een serie. Ik zorg er in de meeste gevallen voor dat ik offline op mijn telefoon een aflevering of twee kan kijken. Voor de verre reizen en in het geval dat je een laptop mee hebt, kun je natuurlijk ook gewoon een DVD meenemen. Tussen de hapjes en drankjes door is er genoeg tijd om een film te kijken! 


Boeken en tijdschriften
Persoonlijk met ik geen puzzelboekjes fan maar ik weet dat dit voor velen een favoriet is. Ik kies liever voor een boekje of een tijdschrift. Het fijne aan tijdschriften vind ik altijd dat je overal kan beginnen met lezen en op elk moment kan stoppen. In een boek is het net wat minder fijn om abrubt te stoppen, zeker als je net in het verhaal zit! Wel leuke boeken om te lezen zijn boeken met iets kortere verhalen, of informatieve boekjes. Mode, fotografie en reizen, mijn favoriete dingen om over te lezen. Op de foto zie je ook het boek van Anna Nooshin, On Top, een aanrader, heel erg leuk en luchtig om te lezen - heel open geschreven. 


Foto's maken van de lucht (of het eten)
Ik vind foto's in het vliegtuig altijd zo'n leuk sfeertje hebben. Kan er geen genoeg van krijgen. Van bekertjes tot snacks, tot maaltijden tot het boekje dat in je stoel zit - ik leg het allemaal vast. Ik gebruik zowel mijn Canon EOS 600D maar ook mijn telefoon! Het allerleukste is natuurlijk mijn polaroid, het zien ontwikkelen van de foto blijft tof. 

Share this:

CONVERSATION

4 reacties:

  1. Ik luister altijd alleen maar muziek in het vliegtuig en probeer te slapen. Helaas is dat laatste vorige keer niet gelukt waardoor ik me 3 uur dood heb verveeld haha, oeps!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik luister vaak naar muziek in het vliegtuig of lees een tijdschrift.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig artikel! Ik luister graag muziek terwijl ik een boek of een tijdschrift lees. Foto's maken is inderdaad ook altijd erg leuk om te doen :)

    BeantwoordenVerwijderen